1405\01\09 00:23:05



ذخیره آب سدهای مشهد به پایان رسید- سدها از مدار خارج شدند

در حال حاضر آب مورد نیاز این کلان‌شهر از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود.

تبلیغات

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از خروج سدهای دوستی، ارداک، طرق و کارده از مدار بهره‌برداری به دلیل اتمام ذخایر خبر داد.

در حال حاضر آب مورد نیاز این کلان‌شهر از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود و تداوم این وضعیت نیازمند مدیریت جدی مصرف از سوی شهروندان است.

. .


بازنشر از : خبرفوری

خبرهای مرتبط با