1405\01\09 00:23:05
ذخیره آب سدهای مشهد به پایان رسید- سدها از مدار خارج شدند
در حال حاضر آب مورد نیاز این کلانشهر از منابع زیرزمینی تأمین میشود.
تبلیغات
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از خروج سدهای دوستی، ارداک، طرق و کارده از مدار بهرهبرداری به دلیل اتمام ذخایر خبر داد.
در حال حاضر آب مورد نیاز این کلانشهر از منابع زیرزمینی تأمین میشود و تداوم این وضعیت نیازمند مدیریت جدی مصرف از سوی شهروندان است.
. .بازنشر از : خبرفوری
خبرهای مرتبط با