1404\09\17 00:01:07
رئیس قوه قضاییه، زنجان را به مقصد تهران ترک کرد
زنجان-حجتالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژهای رئیس قوه قضاییه، پس از انجام سفر فشرده و یکروزه به استان، شامگاه یکشنبه زنجان را به مقصد تهران ترک کرد.
تبلیغات
یه گزارش خبرگزاری مهر، حجتالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژهای رئیس قوه قضاییه، پس از انجام سفر فشرده و یکروزه به استان، شامگاه یکشنبه زنجان را به مقصد تهران ترک کرد.
محسنی اژهای به همراه جمعی از معاونان، رؤسای سازمانهای تابعه و مدیران ارشد قوه قضاییه، صبح امروز با هدف پیگیری مصوبات سفر پیشین و بررسی میدانی مسائل مردم و دستگاه قضایی استان وارد زنجان شد. حضور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه زنجان و شرکت در جلسه شورای اداری استان زنجان از برنامه های سفر یکروزه رئیس قوه قضائیه به این استان بود.. .
بازنشر از : مهر
قوه قضاییه
دادگستری زنجان
غلامحسین محسنی اژهای
خبرهای مرتبط با