1404\10\11 11:36:09



رئیس‌جمهور به سفر دو روزه خود به چهارمحال و بختیاری پایان داد

شهرکرد - رئیس‌جمهور کشورمان پس از انجام سفری دو روزه به استان چهارمحال و بختیاری، این استان را ترک کرد.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مسعود پزشکیان در جریان این سفر در نشست‌های تخصصی با مسئولان استانی شرکت کرد و بر پیگیری مطالبات مردم تأکید کرد.

لازم به ذکر است این سفر بدون حضور خبرنگاران و دیدارهای مردمی بود، اصحاب رسانه برنامه‌های سفر رئیس جمهور را از طریق پخش زنده پوشش دادند.. .


بازنشر از : مهر

رئیس‌جمهور

مسعود پزشکیان

شهرکرد

خبرهای مرتبط با