1405\01\26 21:37:10
رحمانی- هنر ایثار و مقاومت، اوج هنر ملت ایران است
یاسوج-استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هنر ایثار و مقاومت بالاترین جلوه هنری ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار مهر، یدالله رحمانی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از هنرمندان هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج، هنر ایثار و مقاومت را بالاترین جلوه هنری ملت ایران دانست و بر نقش مهم هنرمندان در ثبت حماسههای مردم و رزمندگان تأکید کرد. وی در این مراسم با اشاره به دستاوردهای ملت ایران گفت: ایران امروز به خودباوری رسیده که میتواند در برابر ظلم و استکبار بایستد و نه بگوید به آمریکا بگوید. استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیروزیهای ملت ایران نه تنها برای کشور عزیزمان مفید بوده، بلکه جهان از آن بهرهمند شده است. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی با مقاومت، ایثار مردم و رزمندگان و برنامهریزی صحیح دولت، هیمنه قدرتهای جهانی را به چالش کشید. رحمانی با بیان اینکه ایران اهل جنگ نیست، تصریح کرد: اما اگر جنگ به ما تحمیل شود، مرد میدان و جنگ هستیم. وی هنر ایثار و مقاومت را اوج هنر دانست و ادامه داد: هیچ هنری بالاتر از هنر شهادت نیست و ثبت و ضبط این رشادتها رسالت مهم هنرمندان است تا نسلهای آینده بدانند سربلندی ایران مرهون چه ایثارهایی است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از تلاش هنرمندان و رسانهها در تصویرسازی حماسههای مردم و رزمندگان قدردانی کرد و گفت: نام استان ما در جهان با مقاومت و حضور مردم در صحنه شناخته میشود. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که دولت بتواند مسیر پیشرفت هنری را هموار کرده و همراه با هنرمندان، نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت داشته باشد..
.
بازنشر از : مهر