1405\01\07 15:08:04
رضایی نسب- محور گرمه و جاجرم بر اثر وقوع سیلاب مسدود شد
بجنورد- سرپرست پلیسراه خراسان شمالی از مسدود شدن مجدد مسیر ارتباطی شهرستانهای گرمه و جاجرم به سمت میامی بر اثر سیلاب خبر داد.
تبلیغات
سرهنگ پرویز رضایی در گفتوگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اکنون تردد از این مسیر امکانپذیر نیست و عوامل راهداری در محل حضور داشته و مشغول بازگشایی و ایمنسازی مسیر هستند. وی افزود: با توجه به حجم تخریب، حداقل ۲۴ ساعت آینده این محور مسدود خواهد بود. سرپرست پلیسراه خراسانشمالی تاکید کرد: رانندگان و شهروندانی که قصد حرکت از گرمه، جاجرم یا سایر شهرستانهای استان به سمت میامی، سمنان یا تهران را دارند، پیش از آغاز سفر از وضعیت باز بودن مسیر اطمینان کسب کنند..
.
بازنشر از : مهر
بجنورد
استان خراسان شمالی
مسدود شدن راهها
خبرهای مرتبط با