1404\10\10 17:23:09
رضوان- ۱۳ هزار دام سبک و سنگین در کاشان واکسینه شد
کاشان - رئیس شبکه دامپزشکی کاشان گفت: بیش از ۱۳ هزار دام سبک و سنگین در کاشان واکسینه شد.
سیامک رضوان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اجرای طرح سراسری واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی در استان، با تشکیل قرارگاه تب برفکی در شهرستان کاشان، پرسنل شبکه دامپزشکی با استفاده از توان بخش خصوصی و بسیج، اقدام به واکسیناسیون دامهای سبک و سنگین شهرستان کردند.
وی ابراز کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۶۱۲ رأس دام سنگین و ۱۰۱ هزار و ۹۱۰ رأس دام سبک و در مجموع بیش از ۱۳ هزار دام سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند. رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان تصریح کرد: این عملیات با همکاری مراکز بخش خصوصی و نظارت شبکه دامپزشکی انجام گرفت که با همت دامداران و تلاش شبانه روزی کارشناسان شبکه دامپزشکی پوشش حداکثری واکسیناسیون محقق شد و در حال حاضر این بیماری در شهرستان تحت کنترل است.. .
بازنشر از : مهر