1405\01\03 16:21:03
ریزش برداری محور ارتباطی یاسوج-شیراز تا امشب به پایان می رسد
یاسوج-معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریزش برداری گردنه مله شوره در محور ارتباطی یاسوج-شیراز تا امشب به پایان می رسد.
مهدی نوری پور در گفتوگو با خبرنگار مهر از ریزش کوه در منطقه مله شوره واقع در محور ارتباطی یاسوج-شیراز خبر داد و گفت: ساعت ۱۰ و ۱۷ دقیقه صبح دوشنبه بارش شدید باران موجب ریزش کوه در منطقه مله شوره شد. معاون راهداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از دریافت گزارش ریزش در منطقه مله شوره، بلافاصله تیمهای عملیاتی و ماشینآلات راهداری به محل اعزام و پیشبینی میشود عملیات ریزش برداری تا امشب به پایان برسد. وی با بیان اینکه تردد در جاده مله شوره در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به پیشبینی بارش باران تا پایان هفته جاری احتمال ریزش در سایر محورهای استان وجود دارد. نوری به رانندگان توصیه کرد در روزهای بارندگی بهخصوص در گردنهها و مناطق کوهستانی با سرعت و فاصله مطمئنه رانندگی کنند و چون امکان رانش و ریزش وجود دارد با تردد رانندگی کنند. وی افزود: رانندگان در صورتی که با مخاطرهای مواجه شوند با سامانه ۱۱۴ راهداری تماس حاصل کنند تا نسبت به رفع انسداد مسیر اقدام شود..
.
بازنشر از : مهر