1405\01\12 17:25:05
ساعت کاری ادارات و بانک های فارس از ۱۵ فروردین اعلام شد
شیراز- استانداری فارس اعلام کرد: از تاریخ ۱۵ فروردین ماه، فعالیت کلیه دستگاههای اجرایی استان، با حضور ۵۰ درصد کارکنان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ لغایت۱۴:۳۰ خواهد بود.
استانداری فارس اعلام کرد: از تاریخ ۱۵ فروردین ماه، فعالیت کلیه دستگاههای اجرایی استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ لغایت۱۴:۳۰خواهد بود. دستگاه های اجرایی تا اطلاع ثانوی در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری ادامه دارد. تا اطلاع ثانوی ادارات با حضور حداقل نیمی از کارکنان و دورکاری مابقی فعالیت خواهند کرد. همه شعب بانک ها باید از شنبه تا پنج شنبه و مطابق رویه سنوات گذشته ارائه خدمات می کنند. واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان، شهرداری ها، آتش نشانی ها، مراکز درمانی، امدادی، بیمارستان ها، حمل و نقل عمومی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند..
.
بازنشر از : مهر