1405\02\25 09:08:03



ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان اعلام شد

بندرعباس-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هرمزگان گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان از ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ اعلام می‌شود.

تبلیغات
تعمیر پکیج ⚡ تا تعمیر انواع پکیج دیواری

راهنمای صفر تا صد سرویس و تعمیر پکیج ⚡برای تعمیرات پکیج هزینه نکن⚡ در یک سال گذشته بیش از نفر از کاربران عادی را تعمیرکار پکیج کردیم

محمدرضا پاکروان اظهار داشت: با عنایت به بخشنامه شماره ۸۸۴۸ مورخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۲سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور و با هدف تأمین آسایش آحاد مردم، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه ۲۶ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۳:۰۰ با رعایت ملاحظات ذیل اعلام می‌شود. وی با تشریح ملاحظات افزود: مابقی ساعات کار موظفی با تمهیدات لازم از طریق دورکاری کارکنان جبران شود. معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمت‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، واحدهای عملیاتی و دستگاه‌های مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی و نیروهای دارای نوبت شیفت‌گردان از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. محمدرضا پاکروان تصریح کرد: ساعت کاری بانک‌ها، توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌ها پس از هماهنگی با استانداری اعلام می‌شود. وی اضافه کرد: نحوه فعالیت تمام مدارس و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی تابع تصمیمات نظام آموزشی اعلامی توسط وزارتخانه‌های مربوطه خواهد بود. معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی مکلفند سیستم‌های سرمایشی خود را در ساعات و ایام تعطیل خاموش کرده و نسبت به صرفه جویی در مصرف انرژی اهتمام جدی را داشته باشند. وی گفت: شهرداری‌های استان برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌گیری حداکثری از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری مطابق ساعات جدید فعالیت ادارات در استان معمول کنند. پاکروان بیان کرد: بالاترین مقام دستگاه اجرایی، مسئول اجرای مفاد این بخشنامه بوده و ضرورت دارد به گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت کنند که با اجرای مفاد این بخشنامه در نحوه پاسخگویی و تداوم ارائه خدمت به مردم هیچ خدشه‌ای ایجاد نشود..

.


بازنشر از : مهر

هرمزگان

بندرعباس

تغییر ساعت کاری

خبرهای مرتبط با