1404\11\26 17:50:06



سالن اجتماعات آرامستان فردوسیه افتتاح شد

شهریار- معاون امنیتی استانداری تهران، از افتتاح سالن اجتماعات آرامستان شهر فردوسیه خبر داد.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات، از افتتاح سالن اجتماعات آرامستان شهر فردوسیه خبر داد و در این مراسم گفت: امروز ما هرچقدر برای مردم کار و خدمت کنیم کم است. وی افزود: مردم در عرصه‌های مختلف خودشان را نشان داده‌اند و ما هم جز بدنه مردم هستیم.

همه باید با عزم راسخ شکوفایی ایجاد کنیم و برای آیندگان شرایطی فراهم کنیم که در رفاه و فضاهای مناسب قرار گیرند. سادات همچنین به سخنان شهردار فردوسیه اشاره کرد و گفت: این پروژه با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه طراحی شده است. سالن اصلی با ظرفیت ۴۰۰ صندلی برای برگزاری مراسم یادبود اموات و سالن چندمنظوره برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: فضاهای جانبی و خدماتی مناسب در شأن مراجعان از ویژگی‌های این پروژه است و استفاده از امکانات آن برای عموم رایگان است و وجوه دریافت‌شده تنها برای تأمین هزینه‌های جاری صرف خواهد شد. سادات در پایان تأکید کرد: پیام من به همه دست‌اندرکاران این است که تا جایی که امکان دارد وقت بگذارند برای ایجاد شور، نشاط و انگیزه و با رفع موانعی که دشمن ایجاد کرده، رفاه و آینده روشن که هدف ما است فراهم شود.. .


بازنشر از : مهر

سید کمال سادات

شهریار

مراسم افتتاحیه

خبرهای مرتبط با