1404\12\20 11:58:05
سبزهزاری- سامانه بارشی از امشب وارد خوزستان میشود
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی وارد استان میشود و تا اواسط روز شنبه در بیشتر مناطق فعال خواهد بود.
محمد سبزهزاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشههای پیشیابی هواشناسی از اواخر وقت امروز استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار میگیرد و تا اواسط روز شنبه بر روی استان فعال خواهد بود. وی افزود: فعالیت این سامانه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید و تندبادهای لحظهای در اغلب مناطق استان خواهد شد. مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: اوج بارشها از اواسط روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه پیشبینی میشود و بیشترین حجم بارشها در مناطق و ارتفاعات شمال شرق و شرق استان مورد انتظار است. وی گفت: طی امروز و فردا افزایش ۴ تا ۶ درجهای دما بهویژه در دماهای روزانه در سطح استان پیشبینی میشود. سبزهزاری بیان کرد: شمال خلیج فارس نیز طی امروز مواج خواهد بود. وی عنوان کرد: در شبانهروز گذشته آغاجاری با دمای ۲۵.۸ و گتوند با ۳.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شدهاند. مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در همین مدت اهواز به بیشینه دمای ۲۳.۸ و کمینه ۱۱.۳ درجه سانتیگراد رسیده است..
.
بازنشر از : مهر