1404\12\27 16:17:05
سبزهزاری- سامانه بارشی از فردا وارد خوزستان میشود
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواسط فردا تا اواخر روز یکشنبه استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار میگیرد و رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ در برخی مناطق پیشبینی میشود.
محمد سبزهزاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس آخرین نقشههای هواشناسی طی امروز جو پایداری در اغلب نقاط استان حاکم خواهد بود. وی افزود: به همین دلیل غبار صبحگاهی، افزایش غلظت آلایندهها در شهرهای صنعتی و وقوع پدیده مه رقیق در برخی نقاط استان بهویژه سواحل و جادههای مواصلاتی مورد انتظار است. مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: از اواسط وقت فردا تا اواخر روز یکشنبه، بهویژه در روزهای جمعه و یکشنبه، استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار میگیرد. وی توضیح داد: فعالیت این سامانه سبب رگبار و رعد و برق در اغلب نقاط استان بهویژه مناطق شمالی، شرقی، شمالشرقی و ارتفاعات خواهد شد و وزش باد متوسط تا شدید و گاهی تندبادهای لحظهای در بیشتر مناطق پیشبینی میشود. سبزهزاری عنوان کرد: در برخی نقاط احتمال ریزش تگرگ و در ارتفاعات استان نیز احتمال بارش برف وجود دارد. وی اضافه کرد: شمال خلیج فارس تا روز یکشنبه مواج خواهد بود و از اواسط وقت فردا گاهی با رگبار و رعد و برق همراه میشود. مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانهروز گذشته گتوند با دمای ۲۸.۳ درجه سانتیگراد و دزپارت با دمای ۷.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شدهاند. وی ادامه داد: در همین مدت اهواز به بیشینه دمای ۲۷.۲ و کمینه دمای ۱۲.۹ درجه سانتیگراد رسیده است..
.
بازنشر از : مهر