1404\12\19 11:58:05
سبزهزاری- سامانه بارشی تا شنبه در خوزستان فعال است
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد استان میشود و تا اواسط روز شنبه سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.
محمد سبزهزاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشههای پیشیابی هواشناسی نشان میدهد فردا عبور ریزموجهایی از جو استان رخ میدهد که سبب افزایش ابر و بارشهای نقطهای و خفیف در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات خواهد شد. وی افزود: از اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد استان خوزستان میشود و تا اواسط روز شنبه فعال خواهد بود که پیامد آن رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق استان است. مدیرکل هواشناسی خوزستان توضیح داد: اوج بارشها از اواسط روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه پیشبینی میشود و بیشترین حجم بارشها در مناطق و ارتفاعات شمال شرق و شرق استان مورد انتظار است. وی گفت: تا روز پنجشنبه افزایش چهار تا ۶ درجهای دما به ویژه در دمای روزانه در سطح استان پیشبینی میشود. سبزهزاری بیان کرد: شمال خلیج فارس نیز تا فردا مواج خواهد بود. وی در پایان عنوان کرد: در شبانهروز گذشته بهبهان با دمای ۲۴.۵ و گتوند با دمای ۲.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شدهاند. مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در همین مدت دمای اهواز بین ۲۱.۸ و ۹.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است..
.
بازنشر از : مهر