1404\12\26 11:10:05



سبزه‌زاری- سامانه بارشی فعال از پنجشنبه وارد خوزستان می‌شود

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از روز پنجشنبه سامانه بارشی فعالی وارد استان می‌شود و تا یکشنبه در اغلب مناطق به‌ویژه نواحی شمالی و شرقی سبب رگبار، رعدوبرق و وزش باد خواهد شد.

تبلیغات

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا جو نسبتاً پایداری در اغلب نقاط استان خوزستان حاکم خواهد بود. وی افزود: در این مدت وقوع غبار صبحگاهی، افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پدیده مه رقیق در برخی نقاط استان به‌ویژه سواحل و جاده‌های مواصلاتی مورد انتظار است. مدیرکل هواشناسی خوزستان توضیح داد: از روز پنجشنبه استان تحت تأثیر سامانه بارشی فعالی قرار خواهد گرفت که تا روز یکشنبه در اغلب نقاط استان به‌ویژه مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید و در برخی نقاط نیز ریزش تگرگ خواهد شد. وی ادامه داد: همچنین احتمال بارش برف در ارتفاعات استان وجود دارد و شمال خلیج فارس نیز در این مدت مواج و همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته هندیجان با دمای ۲۸.۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و دزپارت با دمای ۷.۴ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند. وی عنوان کرد: همچنین در همین مدت دمای شهر اهواز به بیشینه ۲۷.۳ و کمینه ۱۵ درجه سانتیگراد رسیده است..

.


بازنشر از : مهر

محمد سبزه زاری

سازمان هواشناسی

بارش باران

خبرهای مرتبط با