1404\12\09 18:34:04



سردار عمومهدی- آمریکا از تجاوز به خاک ملت ایران پشیمان می‌شود

اراک- فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی با صدور پیامی گفت:شکستی به آمریکا خواهیم داد که از تجاوز به ملت ایران پشیمان شود.

تبلیغات
تعمیر پکیج ⚡ تا تعمیر انواع پکیج دیواری

راهنمای صفر تا صد سرویس و تعمیر پکیج ⚡برای تعمیرات پکیج هزینه نکن⚡ در یک سال گذشته بیش از نفر از کاربران عادی را تعمیرکار پکیج کردیم

سردار مرتضی عمومهدی در خصوص حمله ظالمانه اسرائیل و آمریکای جنایتکار پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است: اسرائیل و آمریکای جنایتکار علی رغم وعده به مردم ایران گفتند که ما آخر این هفته میخواهیم مذاکره کنیم و در مذاکرات به توافقاتی رسیدیم اما دوباره اینها جنایت و خیانت کردند و به ملت عزیز و شریف ایران حمله کرد. این پیام می افزاید: نیروهای مسلح به حمدلله خیلی قوی تر از گذشته و آماده تر از دوره قبلی آماده مبارزه و مقابله با دشمن آمریکایی و صهیونیستی هستند. در ادامه پیام آمده است: انتظار مردم همکاری کامل با نیروهای مسلح داشته باشند، وحدتشان را مثل نوبت قبل باهم حفظ بکنند، دوگانگی و دو قطبی در جامعه به وجود نیاید و چنانچه مورد مشکوکی برخوردید به شماره تلفن های ۱۱۰،۱۱۳،۱۱۴ سریع تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند. در این پیام تاکید شده است: از ازدحام در پمپ بنزین ها و نانوایی ها خودداری نمایید، به اندازه کافی سوخت ذخیره و آرد موجود است و هیچ مشکلی از این بابت نداریم ، حتی آمادگی پذیرش و پذیرایی از مهمانان استان تهران را هم داریم. در پایان پیام آمده است امید است بتوانیم با وحدت خودمان انسجام خودمان این مرحله از جنگ را هم پشت سر بگذاریم و شکستی به آمریکا بدهیم که از تجاوز به ملت ایران برای همیشه پشیمان شود..

.


بازنشر از : مهر

رژیم صهیونیستی

ایران

ایالات متحده امریکا

خبرهای مرتبط با