1404\12\08 00:21:06
سی و چهارمین اهدای عضو سال یزد به نام جوان ۱۸ ساله بافقی ثبت شد
یزد - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ثبت سی و چهارمین اهدای عضو سال جاری در استان خبر داد و گفت: اعضای بدن ایثارگر جوانی از بافق به بیماران نیازمند حیاتی دوباره بخشید.
تبلیغات
علی زارع هروکی اظهار داشت: مرحوم صادق کارگران بافقی، جوان ۱۸ سالهای بود که با تشخیص مرگ مغزی، خانواده نیکوکارش رضایت به اهدای عضو وی دادند. وی افزود: در یک عملیات هماهنگ و تخصصی، قلب این ایثارگر در بیمارستان افشار یزد، کبد و یک کلیه در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر نیز در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند زده شد و جان تازهای به آنان بخشید. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پایان از ایثار و نوعدوستی خانواده این جوان بافقی قدردانی کرد..
.
بازنشر از : مهر
اهدای عضو
کارت اهدای عضو
دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد
خبرهای مرتبط با