1404\12\12 11:50:03
شمار شهدای فارس به ۵۹ تن رسید- ۲۶ غیرنظامی قربانی جنایت تروریستها
شیراز- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: در حمله جنایتکارانه آمریکایی - صهیونیستی به خاک کشور، تا ظهر سهشنبه ۵۹ نفر از استان به شهادت رسیدند.
ابراهیم بیانی گفت: در حمله جنایتکارانه آمریکایی - صهیونیستی به خاک کشور، تا ظهر سهشنبه ۵۹ نفر از استان به شهادت رسیدند. وی ادامه داد: این شهدا از مجموعههای ارتش سرافراز، سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و مردم هستند. مدیرکل بنیاد شهید فارس افزود: چنانکه ما در این جنگ خسارتهای سنگین انسانی و زیرساختی به نیروهای نظامی دشمن وارد کرده، دشمن نیز متقابلا خسارتهایی را به کشور وارد کرده که مهمترین آن شهادت جوانان میهن است و البته این خونها، ملت ایران را بیدارتر خواهد کرد. بیانی گفت: نام ۲۶ نفر از مردم غیرنظامی فارس نیز در میان شهدای حمله آمریکایی- صهیونیستی به خاک کشور دیده میشود که ۲۱ نفر از آنان در لامرد به شهادت رسیدند. وی با بیان اینکه با احتساب فتنه دی ماه، این سومین جنگ آمریکای جنایتکار و اسرائیل علیه ایران اسلامی است، گفت: به فرموده امام خمینی (ره)، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و به فرموده رهبر شهید امت، جوانان ما با شهادت در برابر استکبار ایستادهاند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب به امت اسلامی در ایران و سراسر دنیا، ادامه داد: بیتردید، سرنوشت این جنگ تحمیلی دشمن، سرافرازی ملت ما و شکست آنان خواهد بود. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان کرد: تاکنون، شهدای استان در شهرستانهای شیراز، مهر، لامرد، داراب، بختگان، رستم و فیروزآباد تشییع و به خاک سپرده شدهاند. وی افزود: ۹ صبح پنجشنبه آینده نیز جمعی از شهدای استان از میدان شهدای شیراز تشییع خواهند شد. بیانی یادآور شد: با توجه به تداوم حملات جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل، احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد..
.
بازنشر از : مهر