1404\12\09 18:23:06
شهادت بیش از ۱۵ شهروند در حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به لامرد فارس
لامرد- فرماندار لامرد از حمله اسرائیل و آمریکا به چهار منطقه مسکونی این شهرستان در عصر امروز خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون ۱۵ نفر از شهروندان به شهادت رسیدند.
تبلیغات
علی علیزاده گفت: عصر شنبه ۴ نقطه لامرد شامل یک سالن ورزشی، ۲ نقطه مسکونی و یک سالن که در کنار یک مدرسه است، مورد حمله اسرائیل و آمریکا قرار گرفتند. وی ادامه داد: تعداد شهدا قطعاً بیش از ۱۵ نفر خواهد بود و تعداد مجروحان نیز بسیار زیاد است..
.
بازنشر از : مهر
علی علیزاده
فرمانداری لامرد
حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی
خبرهای مرتبط با