1404\12\11 17:50:05
شهادت ۳ نفر از مدافعان امنیت در حمله صبح امروز به جهرم
جهرم-فرماندار جهرم گفت: سه نفر از نیروهای مدافع امنیت در حمله امروز صبح به یکی از مقرهای نظامی این شهرستان با پرتابه آمریکایی-صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
سجاد مطهرنیا گفت: سه نفر از نیروهای مدافع امنیت در حمله امروز صبح به یکی از مقرهای نظامی شهرستان، با تجاوز پرتابه آمریکایی-صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. وی در این رابطه ضمن ابراز همدردی عمیق با خانوادههای شهدا تأکید کرد: اطمینان می دهیم که تمامی بخشهای خدماتی، درمانی، اجرایی و امنیتی شهرستان در آمادگی کامل قرار دارند و خدمات عمومی و ضروری برای استمرار روند زندگی شهروندان در دسترس است. فرماندار جهرم تصریح کرد: از همشهریان گرامی تقاضا می شود اخبار موثق را لزوما از منابع رسمی دنبال نموده و به شایعات توجه نکنند..
.
بازنشر از : مهر