1405\01\06 15:05:06



شهردار خارگ- گورستان متجاوزان آماده است

بوشهر- شهردار خارگ خطاب با متجاوزان گفت: گورستان شما در اعماق آب‌های نیلگون خلیج‌فارس آماده است.

تبلیغات

مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کسانی که سودای تصرف خیالی پاره‌تن ایران را دارند، بدانند وجب به وجب این خاک برای آن‌ها جهنمی سوزان خواهد بود. وی اضافه کرد: ما از پیش، محل دقیق دفن سربازان احتمالی متجاوز را در پهنه خاکی و اعماق آب‌های نیلگون خلیج‌فارس مهیا کرده‌ایم. شهردار خارگ با تأکید بر ایستادگی ۲ هزار و ۸۸۸ روزه خارگ در دفاع مقدس افزود: اینجا محل ورود نیست، بلکه قتلگاه هر آن کسی است که به این خاکِ مقدس چشم طمع بدوزد. وی تاکید کرد: تجهیزات تدفین و محل‌های دفن متجاوزان از هم‌اکنون آماده است..

.


بازنشر از : مهر

مهدی باقری

دفاع مقدس

بوشهر

جزیر

خبرهای مرتبط با