1405\01\06 15:05:06
شهردار خارگ- گورستان متجاوزان آماده است
بوشهر- شهردار خارگ خطاب با متجاوزان گفت: گورستان شما در اعماق آبهای نیلگون خلیجفارس آماده است.
تبلیغات
مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کسانی که سودای تصرف خیالی پارهتن ایران را دارند، بدانند وجب به وجب این خاک برای آنها جهنمی سوزان خواهد بود. وی اضافه کرد: ما از پیش، محل دقیق دفن سربازان احتمالی متجاوز را در پهنه خاکی و اعماق آبهای نیلگون خلیجفارس مهیا کردهایم. شهردار خارگ با تأکید بر ایستادگی ۲ هزار و ۸۸۸ روزه خارگ در دفاع مقدس افزود: اینجا محل ورود نیست، بلکه قتلگاه هر آن کسی است که به این خاکِ مقدس چشم طمع بدوزد. وی تاکید کرد: تجهیزات تدفین و محلهای دفن متجاوزان از هماکنون آماده است..
.
بازنشر از : مهر
مهدی باقری
دفاع مقدس
بوشهر
جزیر
خبرهای مرتبط با