1405\01\08 03:14:05
عاملان تخریب ۷ خودرو در قم در مخفیگاهشان گیر افتادند
قم- فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۹ نفر از اوباشی که با هدف انتقامجویی، ۷ خودرو و چندین درب منازل را در یکی از محلهها تخریب کرده بودند خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۹ نفر از اوباشی خبر داد و اظهار کرد: چند تن از اراذل و اوباش بهمنظور انتقامجویی از یک فرد و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلههای قم، اقدام به تخریب ۷ دستگاه خودرو و درب چندین منزل مسکونی کردند. وی گفت: پس از وقوع این حادثه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۲۰ فاطمی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی، تمامی عاملان این اقدام مجرمانه در کمتر از ۲۰ ساعت شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان قم، افزود: در این عملیات ۹ نفر از متهمان بازداشت و همگی به بزه انتسابی اعتراف کردند، همچنین ۵ دستگاه موتورسیکلت مرتبط با متهمان نیز توقیف و افراد برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند. وی با بیان اینکه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت گزارشات مردمی است، تاکید کرد: هیچگونه رفتار مجرمانه، ایجاد رعب و وحشت یا برهم زدن نظم عمومی در سطح شهر بدون پاسخ سریع و قانونی نخواهد ماند و عاملان چنین اقدامات مخربی در کوتاهترین زمان شناسایی و با برخورد قاطع مواجه خواهند شد..
.
بازنشر از : مهر