1405\02\11 15:14:05
عبدی- اجتماع امشب نحن منتقمون به یاد ۸ شهید جنگ رمضان برگزار میشود
کرمانشاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: اجتماع مردمی «نحن منتقمون» امشب به یاد ۸ شهید جنگ رمضان برگزار و در پایان آن نماز استغاثه اقامه میشود.
# سامسونگ - # samsung - # تعمیر یخچال سامسونگ
حجتالاسلام مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامهریزیهای معنوی ویژهای برای تداوم اجتماعات مردمی و حماسی در شهر کرمانشاه انجام شده است تا یاد و خاطره افتخارآفرینان و مدافعان این مرز و بوم همواره زنده بماند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بر همین اساس و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقرر شده است که هر شب از مراسم و اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» در شهر کرمانشاه، به یاد و نام ۸ شهید والامقام برگزار شود تا عطر شهادت در فضای این تجمعات طنینانداز گردد. وی با اشاره به جزئیات برنامه امشب تصریح کرد: راهپیمایی و اجتماع امشب (جمعه یازدهم اردیبهشت ماه) مزین به نام و یاد ۸ شهید گرانقدر «جنگ رمضان» است که با نثار جان خویش، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند. حجتالاسلام عبدی در ادامه با گرامیداشت یاد این حماسهسازان، به نام این شهدای والامقام اشاره کرد و گفت: برنامه امشب به نیابت از شهید «علیرضا الوندی»، شهید «وحید کرانی»، شهید «سیدامیر حسینی تکیه»، شهید «یزدان افراسیابی خوشینانی»، شهید «سجاد صادقی»، شهیده «شمیمه قبادی»، شهید «رسول محمدی» و شهید «مطهری رنجبر نوکانی» برگزار خواهد شد و ثواب این حضور حماسی مردمی به روح مطهر این عزیزان هدیه میشود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان با تأکید بر بخشهای عبادی و معنوی این اجتماع، خاطرنشان کرد: نماز پرفیض استغاثه نیز در پایان مراسم امشب به صورت دستهجمعی و با حضور آحاد مردم اقامه خواهد شد؛ لذا از تمامی شرکتکنندگان و مؤمنین خداجو تقاضا میشود حتماً زیرانداز و مهر شخصی به همراه داشته باشند و با توجه به اینکه وضو برای اقامه نماز استغاثه واجب است، حتماً با طهارت و وضو در این مراسم پرشور و معنوی حضور یابند..
.
بازنشر از : مهر