1405\01\12 11:06:03
عراقچی- قطرهای از این مردمم- حضور در تجمع ها برایم لذتبخش است
شمیرانات- وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه خود را قطرهای از مردم میداند، حضور در اجتماعات مردمی را مایه روحیه و لذت از وحدت و انسجام ملی دانست.
سیدعباس عراقچی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور خود در جمع مردم و اجتماعات مردمی، گفت: من در این اجتماعات حضور پیدا میکنم تا روحیه بگیرم، دیدن این مردم روحیه بسیار بزرگی به همه میدهد. وی افزود: من هم قطره کوچکی از این مردم هستم و میآیم وسط اینها و مشارکت میکنم در این حرکت میدانی، هم اینکه خودم روحیه بگیرم و هم واقعاً لذت ببرم از این وحدت و انسجام مردم. وزیر امور خارجه با تأکید بر جایگاه مردمیداری و حضور آگاهانه آنان در صحنههای مختلف، خاطرنشان کرد: انسجام و حضور مردم خیلی عالیه و انسان واقعاً غبطه میخوره به این مردمی که اینقدر با انگیزه و روحیه بسیار بالا حضور پیدا میکنند توی این تجمعات. عراقچی تصریح کرد: مردم از نیروهای مسلح دفاع میکنند، با رهبر انقلاب بیعت میکنند، برای کشورشان فداکاری میکنند، حفاظت میکنند و انسجام اجتماعی را حفظ میکنند.
خدا قوت به همهشان.. .
بازنشر از : مهر