1404\09\28 20:31:06



علوی‌مقدم- مدارس بام و صفی‌آباد و فاروج شنبه به صورت غیرحضوری است

بجنورد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: به دلیل برودت هوا و بارش برف، مدارس مقطع ابتدایی شهرستان‌های فاروج و صفی‌آباد روز شنبه به‌صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمجتبی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: به دنبال کاهش محسوس دما، برودت هوا و بارش برف، مدارس مقطع ابتدایی فاروج و بام و صفی‌آباد در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی، حفظ سلامت دانش‌آموزان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی اتخاذ شده است. وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس از طریق بسترهای مجازی دنبال خواهد شد و از خانواده‌ها درخواست می‌شود در مصرف گاز و انرژی نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.. .


بازنشر از : مهر

سید مجتبی علوی مقدم

تعطیلی مدارس

مدارس

خبرهای مرتبط با