1404\12\06 18:06:06



فاطمی- ۲۸ کیلومتر شبکه آب شرب در غلامان اجرا شد

بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی، ۲۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در غلامان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اجرا شد.

تبلیغات

امیر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت‌های آبرسانی و تأمین پایدار آب شرب، پروژه‌های عمرانی در شهر غلامان و محور غلامان به راز اجرا شده است. وی افزود: در شهر غلامان ۱۴.۵ کیلومتر شبکه توزیع آب اجرا، ۱۳ باب حوضچه شیرآلات احداث و ۶۵۰ فقره انشعاب نصب شده که برای آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ادامه داد: در محور غلامان به راز نیز ۱۳.۷ کیلومتر خط انتقال اجرا و ۶۶ باب حوضچه شیرآلات احداث شده که ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است. فاطمی تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها، آب شرب پایدار ۲ هزار و ۸۶۷ نفر از ساکنان شهر غلامان تأمین و زمینه ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش ضریب اطمینان شبکه فراهم شده است..

.

امیر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت‌های آبرسانی و تأمین پایدار آب شرب، پروژه‌های عمرانی در شهر غلامان و محور غلامان به راز اجرا شده است. وی افزود: در شهر غلامان ۱۴.۵ کیلومتر شبکه توزیع آب اجرا، ۱۳ باب حوضچه شیرآلات احداث و ۶۵۰ فقره انشعاب نصب شده که برای آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ادامه داد: در محور غلامان به راز نیز ۱۳.۷ کیلومتر خط انتقال اجرا و ۶۶ باب حوضچه شیرآلات احداث شده که ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است. فاطمی تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها، آب شرب پایدار ۲ هزار و ۸۶۷ نفر از ساکنان شهر غلامان تأمین و زمینه ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش ضریب اطمینان شبکه فراهم شده است..

.


بازنشر از : مهر

آبفا

انتقال آب

آبرسانی

خبرهای مرتبط با