1404\09\30 08:35:11



فتح الله فرجی و حسین النچری به عنوان عضو شورای ورامین معارفه شدند

ورامین-فتح الله فرجی و حسین النچری به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر ورامین در صحن این شورا معارفه شدند.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه دو عضو جدید علی‌البدل شورای اسلامی شهر ورامین، صبح یکشنبه در جلسه رسمی این شورا برگزار شد.

این جلسه به ریاست جعفر اردستانی و با حضور اعضای شورای شهر و نماینده فرمانداری ورامین تشکیل شد. در این مراسم، حسین النچری و فتح‌الله فرجی به عنوان اعضای علی‌البدل جدید شورای اسلامی شهر ورامین، به ترتیب به حاضرین معرفی شدند. این انتصابات پس از سلب عضویت دو عضو سابق شورای شهر ورامین صورت گرفته است..

.


بازنشر از : مهر

فتح الله فرجی

جعفر اردستانی

شورای شهر ورامین

خبرهای مرتبط با