1405\01\24 21:06:10
فرماندار اندیمشک- لایروبی رودخانه فصلی برای مهار سیلاب آغاز شد
اهواز - فرماندار اندیمشک گفت: عملیات لایروبی و ایمنسازی رودخانه فصلی حاشیه کوی نیرو برای جلوگیری از تکرار سیلاب در این منطقه آغاز شده است.
# سامسونگ - # samsung - # تعمیر یخچال سامسونگ
به گزارش خبرنگار مهر، فضلاله بهداد عصر امروز دوشنبه در بازدید از برخی مناطق اندیمشک از آغاز عملیات احیا، ایمنسازی و لایروبی رودخانه فصلی مجاور کوی نیرو در حاشیه شهر اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با تأکید استاندار خوزستان و نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز شده است. وی گفت: این رودخانه فصلی در اوایل فروردینماه سال جاری منشأ اصلی وقوع سیلاب در منطقه بود و اکنون با هدف جلوگیری از بروز حوادث مشابه در آینده تحت عملیات لایروبی قرار گرفته است. فرماندار اندیمشک افزود: این عملیات توسط سازمان آب و برق خوزستان و با همراهی شهرداری اندیمشک در حال اجرا است و در روزهای آینده با جدیت بیشتر، استفاده از تجهیزات و ماشینآلات بیشتر و در صورت نیاز با همکاری سایر دستگاههای اجرایی ادامه خواهد یافت. وی توضیح داد: هدف اصلی از اجرای این طرح کاهش قابل توجه خطرات ناشی از سیلابهای فصلی، تسهیل عبور آبهای سطحی و افزایش سطح ایمنی مناطق اطراف این رودخانه بهویژه ساکنان کوی نیرو است. بهداد تأکید کرد: نظارت ویژه و پیگیری مستمر برای رفع کامل آثار مخرب سیلاب در اندیمشک و اجرای اقدامات پیشگیرانه در این حوزه با جدیت ادامه خواهد داشت..
.
بازنشر از : مهر