1404\12\19 05:53:05
فرماندار بهارستان- یک کارخانه تولید باتری هدف تجاوز قرار گرفت
بهارستان-فرماندار بهارستان گفت: یک کارخانه تولید باتری هدف تجاوز امشب دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.
تبلیغات
به کزارش خبرنکار مهر، صدای انفجار در شهرستانهای رباطکریم و بهارستان به گوش رسید، که فرماندار بهارستان در تشریح این حادثه اعلام کرد: صداهای انفجار مربوط به تجاوز دشمن آمریکایی صهیونیستی به یک کارخانه تولید باتری در جاده آدران به شهریار بود. عبدالحمید شرفی در ادامه از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و فعلا به طور جدی از تردد در این محور خودداری کنند. بررسی های خبرنگار مهر نشان می دهد، برق روستای همدانک، اورین، خیرآباد و بخش های از نسیم شهر قطع شده است..
.
بازنشر از : مهر
عبدالحمید شرفی
فرمانداری بهارستان
حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی
خبرهای مرتبط با