1405\01\05 16:03:04



فرماندار دشتی- بخشی از جاده درازی–چاوشی در پی بارندگی شدید تخریب شد

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: به دلیل بارندگی شدید در سطح شهرستان، بخشی از جاده درازی به چاوشی دچار تخریب شده و این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

تبلیغات

رضا مقاتلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارندگی شدید در سطح شهرستان دشتی، بخشی از جاده درازی به چاوشی دچار تخریب شده است. فرماندار دشتی افزود: به منظور حفظ ایمنی شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، این مسیر در حال حاضر مسدود شده است. وی بیان کرد: نیروهای راهداری در حال بررسی و پیگیری برای رفع مشکل و بازگشایی مسیر هستند. مقاتلی ادامه داد: از شهروندان و رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند انتظار داریم تا اطلاع ثانوی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند..

.


بازنشر از : مهر

بوشهر

دشتی

رضا مقاتلی

خبرهای مرتبط با