1405\02\18 02:54:06



فرماندار ملارد- هیچ انفجاری در بیدگنه رخ نداده است

ملارد- فرماندار ملارد با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی، گفت: هیچ گونه انفجاری در شهرستان ملارد و روستای بیدگنه روی نداده است.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، سیداصغر تقوی، شامگاه پنجشنبه، با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی، گفت: هیچ گونه انفجاری در ملارد و روستای بیدگنه روی نداده است. تقوی با اشاره به انتشار شایعه‌ای مبنی بر وقوع انفجار در محدوده بیدگنه، اظهار داشت: این ادعاها کاملاً بی‌اساس است و شهروندان نگرانی به خود راه ندهند. فرماندار ملارد تأکید کرد: مردم اخبار را صرفاً از منابع رسمی پیگیری کنند و به شایعاتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، توجه نکنند. همزمان برخی منابع از تست پدافند در غرب استان تهران خبر داده اند..

.


بازنشر از : مهر

تکذیب خبر

سید اصغر تقوی

شهرستان ملارد

خبرهای مرتبط با