1405\01\06 21:11:04
فعالیت ادارات خوزستان با ۳۰ درصد ظرفیت از ۸ فروردین
اهواز ـ استاندار خوزستان اعلام کرد فعالیت ادارات استان از روز شنبه هشتم فروردین تا اطلاع ثانوی با حضور ۳۰ درصد کارکنان و در ساعات اداری ۸ تا ۱۳ انجام خواهد شد.
تبلیغات
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت در تهران
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تصمیم سید محمدرضا موالیزاده، استاندار خوزستان، از روز شنبه هشتم فروردین ماه تا اطلاع ثانوی فعالیت ادارات استان با حضور ۳۰ درصد کارکنان انجام میشود. طبق این تصمیم، ساعات کاری ادارات در این مدت از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ تعیین شده است و دستگاههای اجرایی موظفاند خدمات ضروری را با همین میزان حضور کارکنان ارائه دهند..
.
بازنشر از : مهر
استانداری خوزستان
جنگ رمضان
تعطیلی ادارات
خبرهای مرتبط با