1405\01\22 01:56:03



فعالیت ادارات کردستان از شنبه ۲۲ فروردین، به روال عادی باز می‌گردد

سنندج- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان اعلام کرد: فعالیت ادارات کردستان از شنبه ۲۲ فروردین، به روال عادی باز می‌گردد.

تبلیغات

محمد ملک اعلام کرد: فعالیت تمامی ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها در استان کردستان، از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه به روال عادی باز می‌گردد و ادارات با حضور تمامی کارکنان، از ساعت ۸ تا ۱۴ ارائه خدمت می‌کنند. ‌وی افزود: بانوان شاغل در دستگاه‌های ادارای استان که فرزند خردسال و محصل در مقطع ابتدایی دارند، تا پایان فروردین ماه، دورکار خواهند بود. معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان بیان کرد: بخش آموزشی آموزش و پرورش تا پایان فروردین و بخش آموزشی دانشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی، مجازی است اما بخش‌های اداری این دو نهاد مشمول شرایط عادی روال کاری استان هستند.‌ ملک یادآوری کرد: واحدهای عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی، شهرداری‌ها و مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه، مستثنی هستند. بر اساس این اطلاعیه، دستگاه‌های اداری استان در روزهای پنجشنبه همچنان به‌صورت دورکاری* به ارائه خدمات می‌پردازند. نحوه فعالیت ادارات استان تا اطلاع ثانوی بر همین روال است و تغییرات احتمالی، متناسب با شرایط کشور، متعاقباً اعلام خواهد شد..

.


بازنشر از : مهر

استان کردستان

کردستان

اطلاعیه

خبرهای مرتبط با