1404\12\15 17:43:03



فعالیت حضوری ادارات زنجان با ۳۰ درصد کارکنان آغاز می‌شود

زنجان- استانداری زنجان اعلام کرد:ادارات استان زنجان با ۳۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند

تبلیغات
خرید و قیمت انواع قفسه فروشگاهی ابزار پوریا

خرید قفسه فروشگاهی با کیفیت بالا وقیمت مناسب برای خرید قفسه فروشگاهی وارد سایت شوید پایین ترین قیمت قفسه در ایران برای خرید ابتدا وارد سایت ابزار پوریا شوید

در اطلاعیه روابط عمومی استانداری زنجان آمده است:بنا به دستور استاندار زنجان فعالیت همه ادارت دولتی، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۳۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود. در ادامه این اطلاعیه آمده است: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند همچنین رده‌های مدیریتی استان نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند..

.


بازنشر از : مهر

استانداری زنجان

تعطیلی ادارات

تعطیلات

خبرهای مرتبط با