1404\12\15 17:43:03
فعالیت حضوری ادارات زنجان با ۳۰ درصد کارکنان آغاز میشود
زنجان- استانداری زنجان اعلام کرد:ادارات استان زنجان با ۳۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری فعالیت خود را آغاز میکنند
تبلیغات
در اطلاعیه روابط عمومی استانداری زنجان آمده است:بنا به دستور استاندار زنجان فعالیت همه ادارت دولتی، سازمانها، نهادهای عمومی و دستگاههای اجرایی در سطح استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۳۰ درصد از کارکنان بهصورت حضوری انجام میشود. در ادامه این اطلاعیه آمده است: واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند همچنین ردههای مدیریتی استان نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند..
.
بازنشر از : مهر
استانداری زنجان
تعطیلی ادارات
تعطیلات
خبرهای مرتبط با