1404\09\21 19:04:07
فعالیت مدارس فارس فردا شنبه ۲۲ آذرماه حضوری است
شیراز- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد فردا شنبه ۲۲ آذرماه دانش آموزان در این. استان به صورت حضوری در مدارس و کلاسهای خود حاضر میشوند.
تبلیغات
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد فردا شنبه ۲۲ آذرماه دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس و کلاسهای خود حاضر میشوند.
بر اساس این اطلاعیه با توجه به شیوع ویروس آنفلوانزا ضمن تأکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس، از خانوادهها خواستند همکاری لازم را برای حفظ سلامت دانشآموزان و فرهنگیان داشته باشند.. .
بازنشر از : مهر
آنفلوآنزا
آموزش و پرورش فارس
مدارس
خبرهای مرتبط با