1404\11\22 17:52:06



قدردانی نماینده ولی‌فقیه در فارس از حماسه‌آفرینی مردم در ۲۲ بهمن

شیراز-نماینده ولی فقیه در فارس در پیامی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حضور را جلوه‌ای از وفاداری به آرمان‌های انقلاب و نشانه ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن دانست.

تبلیغات
تعمیر پکیج ⚡ تا تعمیر انواع پکیج دیواری

راهنمای صفر تا صد سرویس و تعمیر پکیج ⚡برای تعمیرات پکیج هزینه نکن⚡ در یک سال گذشته بیش از نفر از کاربران عادی را تعمیرکار پکیج کردیم

آیت الله لطف اله دژکام در پیامی با قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، این حضور را جلوه‌ای از وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، تبعیت از رهبری و نشانه ایستادگی ملت ایران در برابر فشارها و تهدیدهای دشمنان دانست. متن پیام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به این شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم مردم مؤمن، بصیر و انقلابی استان فارس، به‌ویژه شهر مقدس شیراز حضور آگاهانه، پرشور و دشمن‌شکن شما در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۴، بار دیگر صحنه‌ای ماندگار از وفاداری به آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه)، تبعیت از مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی) و پاسداری از خون پاک شهدا را به نمایش گذاشت. این حضور باشکوه، پیام روشنی برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی داشت؛ اینکه ملت ایران، با وجود همه فشارها، تهدیدها و جنگ‌های ترکیبی دشمن، همچنان استوار، امیدوار و متحد بر مسیر استقلال، عزت و پیشرفت ایستاده است. اینجانب وظیفه خود می‌دانم از همه اقشار شریف مردم، جوانان مؤمن و انقلابی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، علما، نخبگان، دانشجویان، فرهنگیان، کارگران، کشاورزان و بانوان گرامی که با حضور مسئولانه خود این حماسه عظیم را رقم زدند، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم. بی‌تردید، این تجدید بیعت مردمی با انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن، موجب خشنودی ارواح طیبه شهدا و زمینه‌ساز تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر (عج) و عزت روزافزون ایران اسلامی خواهد بود. از خداوند متعال، سربلندی ملت ایران، توفیق خدمتگزاران صادق، و دفع شر دشمنان اسلام و انقلاب را مسئلت دارم..

.


بازنشر از : مهر

شیراز

حضرت آیت الله خامنه‌ای

راهپیمایی 22 بهمن

خبرهای مرتبط با