1404\11\26 17:46:03



قلندری- بخش زنان بیمارستان ایثار اردبیل ایجاد می شود

اردبیل- فرماندار اردبیل از آغاز برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بخش زنان بیمارستان ایثار اردبیل خبر داد و گفت: این مرکز درمانی با ظرفیت حدود ۲۰۰ تخت، به‌زودی در شهرستان اردبیل دایر خواهد شد.

تبلیغات

فرزاد قلندری صبح یکشنبه در جلسه بررسی فازهای توسعه‌ای بیمارستان ایثار اظهار کرد: ایجاد بخش تخصصی زنان در این بیمارستان از ضرورت‌های حوزه سلامت استان است و تأمین اعتبار این پروژه بزرگ در دستور کار قرار گرفته است. وی افزود: برای تجهیز این بخش، از ظرفیت خیرین نیز بهره‌گیری خواهد شد تا ضمن خدمت‌رسانی به بیماران استان اردبیل، امکان ارائه خدمات درمانی به بیماران سراسر کشور و برخی کشورهای منطقه نیز فراهم شود. فرماندار اردبیل همچنین از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بخش جوانان و نوجوانان در بیمارستان ایثار خبر داد و گفت: این طرح از اولویت‌های اصلی توسعه خدمات درمانی در شهرستان محسوب می‌شود و با اجرای آن گامی مؤثر در ارتقای فضای درمانی و توسعه توریسم سلامت داخلی و خارجی برداشته خواهد شد. وی از آغاز عملیات اجرایی سالن آمفی‌تئاتر مجموعه بیمارستان ایثار نیز خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های توسعه‌ای این مجموعه با هدف افزایش کیفیت خدمات و ایجاد زیرساخت‌های مدرن درمانی ادامه دارد. قلندری بر اهمیت سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان اردبیل تأکید کرد و گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با این حوزه تدوین شده وآماده ارائه به سرمایه گذاران است..

.

فرزاد قلندری صبح یکشنبه در جلسه بررسی فازهای توسعه‌ای بیمارستان ایثار اظهار کرد: ایجاد بخش تخصصی زنان در این بیمارستان از ضرورت‌های حوزه سلامت استان است و تأمین اعتبار این پروژه بزرگ در دستور کار قرار گرفته است. وی افزود: برای تجهیز این بخش، از ظرفیت خیرین نیز بهره‌گیری خواهد شد تا ضمن خدمت‌رسانی به بیماران استان اردبیل، امکان ارائه خدمات درمانی به بیماران سراسر کشور و برخی کشورهای منطقه نیز فراهم شود. فرماندار اردبیل همچنین از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بخش جوانان و نوجوانان در بیمارستان ایثار خبر داد و گفت: این طرح از اولویت‌های اصلی توسعه خدمات درمانی در شهرستان محسوب می‌شود و با اجرای آن گامی مؤثر در ارتقای فضای درمانی و توسعه توریسم سلامت داخلی و خارجی برداشته خواهد شد. وی از آغاز عملیات اجرایی سالن آمفی‌تئاتر مجموعه بیمارستان ایثار نیز خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های توسعه‌ای این مجموعه با هدف افزایش کیفیت خدمات و ایجاد زیرساخت‌های مدرن درمانی ادامه دارد. قلندری بر اهمیت سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان اردبیل تأکید کرد و گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با این حوزه تدوین شده وآماده ارائه به سرمایه گذاران است..

.


بازنشر از : مهر

فرزاد قلندری

فرمانداری اردبیل

افتتاح تخت بیمارستان

خبرهای مرتبط با