1404\09\17 18:08:06
محمدآبادی- بیش از ۳ کیلو مواد مخدر در بجستان کشف شد
مشهد- فرمانده انتظامی بجستان گفت: سه نفر متهم با سه کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین بلعی در شهرستان بجستان شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ اکبر محمد آبادی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید عبدالهی، هنگام کنترل خودروهای عبوری با همکاری پلیس مواد مخدر و مأموران کلانتری ۱۱ شهید شوقی به سه مسافر یک دستگاه اتوبوس مظنون و به منظور بررسی بیشتر آنان را به ایستگاه انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی بجستان اضافه کرد: در بررسی مأموران انتظامی مشخص شد قاچاقچیان با بلع مواد مخدر قصد قاچاق داشتند که با اعزام به بیمارستان از معده آنها سه کیلو و ٦۰۰ گرم هروئین خارج شد. وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند، تاکید کرد: پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند در چارچوب قانون قاطعانه برخورد میکند.. .
بازنشر از : مهر