1405\02\16 14:58:03



محمودی- آبفای اهواز باید حلقه آخر پروژه‌ها را تکمیل کند

اهواز - عضو شورای شهر اهواز گفت: بخش مهمی از مشکلات آب و فاضلاب با تکمیل حلقه آخر پروژه‌ها و ترمیم اصولی حفاری‌ها برطرف می‌شود.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش محمودی ظهر امروز چهارشنبه در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز ضمن تبریک روز معلم و کارگر با بیان اینکه مردم مسائل شهری را از اعضای شورای شهر مطالبه می کنند، اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی آب و فاضلاب است؛ سال های ۹۸ و ۹۹ در برخی محلات بیش از ۱۲ ساعت مانداب داشتیم اما با اقدامات خوبی که صورت گرفت شرایط بسیار بهتر شده و به چند ساعت رسیده اما با وضعیت مطلوب فاصله بسیار است. عضو شورای شهر اهواز گفت: برخی پروژه های اهواز از جمله کوی علوی متوقف مانده اند که باید تکمیل شوند. وی با اعلام اینکه در آبفا اقدامات خوبی صورت گرفته و بعضی از پروژه ها نیازمند اتصال حلقه آخر هستند، افزود: پروژه به گونه ای است که شبکه ایجاد شده اما کار نهایی که نتیجه را مشخص می کند وصل نشده است. عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد: شهروندان بعضی مناطق از جمله منبع آب، حصیر آباد و ...

از کیفیت و فشار آب شرب گله مند هستند؛ در برخی نقاط نیز آب و فاضلاب مختلط است و کمیت نیز مشکل دارد. محمودی با بیان اینکه در برخی محلات ترمیم نوارهای حفاری آبفا در حال انجام است، اظهار داشت: کیفیت اجرا و اقداماتی که باید در ترمیم حفاری ها انجام شود رعایت نمی شود؛ گاهی در مدت زمان کوتاه مثل روز و یا هفته ترمیم حفاری ها دچار مشکل می شود. وی موضوع آسفالت را مطالبه مردم کوی گلدشت اعلام و عنوان کرد: تا زمانی که آب و فاضلاب مردم حل نشود، شهرداری نمی‌تواند مسأله آسفالت را برطرف کند. عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: ترمیم خیابان گلزار پردیس حدود یک سال روی زمین مانده، برخی نقاط دیگر همین گونه است؛ منطقه لشکر آباد نیز کار آغاز شده و نیمه تمام مانده است که باید تکمیل شود تا مردم دچار مشکل نشوند. محمودی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه آبفا گفت: از شهردار انظار می رود پروژه های آب های سطحی را با سرعت پیگیری کند.. .


بازنشر از : مهر

شورای شهر اهواز

آب و فاضلاب شهری

شرکت آب و فاضلاب اهواز

خبرهای مرتبط با