1405\01\04 22:25:05
محور کندوان و آزادراه تهران-شمال به سمت پایتخت یک طرفه شد
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راههای مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان و آزادراه تهران–شمال به منظور تخلیه بار ترافیکی خبر داد.
علی صادقی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور مدیریت و تخلیه بار ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران–شمال مسدود و این محور به صورت یکطرفه درآمده است. وی افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کندوان، حدفاصل ماسال تا مرزنآباد، سنگین است و تردد به کندی انجام میشود. صادقی همچنین با اشاره به وضعیت محور هراز، تصریح کرد: ترافیک در محدودههای سهراهی چلاو و بایجان در این محور نیمهسنگین تا سنگین گزارش شده است. سرپرست مرکز مدیریت راههای مازندران در پایان خاطرنشان کرد: تردد در سایر محورهای استان عادی و روان است و مشکل خاصی در این مسیرها وجود ندارد..
.
بازنشر از : مهر