1404\09\21 01:07:08
مسمومیت دو شهروند یاسوجی بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن
یاسوج- رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت دو شهروند یاسوجی بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن خبر داد.
تبلیغات
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت در تهران
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه
پرویز غفار فرد از مسمومیت دو شهروند یاسوجی بر اثر گاز منوکسید کربن خبر داد و گفت: دو زن ۴۴ و ۱۲ ساله در منطقه مزدک آقاشفیع یاسوج، بر اثر انتشار گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند که با حضور به موقع تیم اورژانس ۱۱۵ نجات یافته و با وضعیت پایدار به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اهمیت رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی، از شهروندان خواست در فصل سرما نسبت به تهویه مناسب فضای مسکونی و کنترل وسایل گازسوز دقت لازم را داشته باشند.. .
بازنشر از : مهر
کهگیلویه و بویراحمد
اورژانس 115
مسمومیت گاز
خبرهای مرتبط با