1405\01\06 09:05:10
مسیر عسلویه به شیراز بازگشایی شد
بوشهر- معاون عمرانی فرماندار شهرستان جم گفت: در مسیر جم به فیروزآباد یک محل و جم به سیراف ۴ محل ریزش کوه رخ داده است.
تبلیغات
عبدالرحیم راستین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش راهداران بازگشایی مسیرها انجام شده و رانندگان میتوانند بدون مشکل مسیر عسلویه به شیراز را طی کنند. معاون عمرانی فرماندار شهرستان جم افزود: راه ریز به جم با توجه به ورود آبهای سطحی به روی جاده، حادثهخیز است که رانندگان با سرعت مطمئنه باید حرکت کنند. وی بیان کرد: با توجه به احتمال بارندگیهای پیشرو و هشدار قرمز هواشناسی لازم است همشهریان از مسافرتهای غیر ضروری پرهیز کنند..
.
بازنشر از : مهر
بوشهر
شیراز
شهرستان جم
خبرهای مرتبط با