1404\12\22 23:47:03



مطیعی- نذر خون بابرکت‌ترین نذورات ماه رمضان است

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، نذر خون را یکی از بابرکت‌ترین نذورات دانست و از مردم استان خواست تا در ماه رمضان با مراجعه به مراکز انتقال خون، در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه جمعه با حضور در مرکز انتقال خون سمنان به پویش ملی «اهدای خون» پیوست و با قدردانی از مدیران و کارکنان اداره‌کل انتقال خون استان سمنان، از بخش‌های مختلف آزمایشگاه، مرکز نگهداری، اهدا و انتقال خون بازدید و از عموم مردم استان دعوت کرد تا در این کار خیر پیشگام شوند. وی همچنین با اشاره به اهمیت نذر خون، این نذر را یکی از با برکت‌ترین نذورات مردم متدین استان دانست و اعلام کرد: اهدای خون می‌تواند زندگی بیماران را نجات بدهد. محمد کاظم امیدیان مدیرکل انتقال خون استان سمنان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از مردم استان بابت مشارکت در پویش اهدای خون بیان کرد: مراکز انتقال خون سراسر استان در ماه مبارک رمضان همه‌روزه از ساعت ۱۹:۳۰ آماده دریافت خون از اهداکنندگان هستند..

.


بازنشر از : مهر

سازمان انتقال خون استان سمنان

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان

خبرهای مرتبط با