1404\12\10 12:11:05
ملت ایران هرگز میدان را خالی نخواهند کرد
شهرکرد- فرمانده سابق سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، با اشاره به توطئههای دشمنان گفت: ملت ایران هرگز میدان را خالی نخواهند کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، علیمحمد اکبری فرمانده سابق سپاه قمر بنیهاشم(ع) صبح یکشنبه در مراسم عزاداری مردم چهارمحال و بختیاری در سوگ رهبر معظم انقلاب اسلامی، با اشاره به سابقه ۴۳ سال حضور خود در جبهههای مختلف دفاع مقدس، گفت: ای کاش امروز را نمیدیدم و در رکاب امامم شهید میشدم، اما امروز باید در جمع شما عرض تسلیت کنم. وی با بیان اینکه توصیههای رهبر معظم انقلاب همواره بر توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) در شرایط سخت بوده است، افزود: امروز نیز باید با همین توکل و توسل در برابر فتنهها و جنگ روانی دشمنان ایستادگی کنیم.
دشمنان در پی تهی کردن دلهای مردم هستند، اما ما خدای خامنهای، خدای حاج قاسم سلیمانی و خدای همه شهدا را داریم. اکبری با اشاره به تجربه ملت ایران در عبور از فتنهها و بحرانهای مختلف، خاطرنشان کرد: همه پیروزیها بر پایه وحدت و انسجام حاصل شده است. امروز نیز نخستین خواسته ما وحدت است. باید مراقب باشیم فریب دشمنان را نخوریم و در دام دو قطبیسازی گرفتار نشویم. وی با تأکید بر ضرورت حمایت از نیروهای مسلح و امت حزبالله، گفت: دشمنان پدران، برادران و فرزندان ما را به شهادت رساندهاند و ما تا آخرین قطره خون در برابر آنان خواهیم ایستاد.
صحنه و میدان را نباید خالی کرد، زیرا دشمنان در پی تسلط بر میدانها هستند. اکبری در پایان با قدردانی از حضور مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: با انسجام و حضور پرشور در برنامههای مختلف، پیام حمایت و دلگرمی خود را به نیروهای مسلح و انقلابی کشور خواهیم رساند.. .
بازنشر از : مهر