1404\12\14 17:44:05
مهار آتشسوزی در زندان گرمسار- تلفات جانی نداشتیم
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع یک فقره آتشسوزی سهوی در زندان گرمسار خبر داد و گفت: این حادثه با حضور به موقع عوامل امدادی و بدون هیچ گونه تلفات جانی مهار شد.
تبلیغات
فروش تجهیزات اعلام حریق و دزدگیر ساختمان
سردار موسی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حریق در زندان گرمسار خبر داد و ابراز کرد: این حریق عصر امروز پنجشنبه رخ داده و بلافاصله عوامل آتش نشانی و امدادی به محل اعزام شدند. وی از اطفای حریق با عکس العمل به موقع ماموران آتش نشانی و امدادی خبر داد و افزود: این حادثه تلفات جانی نداشته است. فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این آتش سوزی سهوی رخ داده و لذا مردم نباید به شایعات معاندان و دشمنان توجه کنند، گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است. حسینی همچنین افزود: همه چیز در این زندان تحت کنترل است..
.
بازنشر از : مهر
نیروی انتظامی سمنان
سید موسی حسینی
مهار آتش سوزی
خبرهای مرتبط با