1405\02\23 15:02:06



مهر و موم سه نانوایی متخلف در کهگیلویه به دلیل گران‌فروشی

دهدشت-رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه از مهر و موم سه واحد نانوایی متخلف در این شهرستان به دلیل گران‌فروشی، کم‌فروشی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی خبر داد.

تبلیغات

حکمت‌الله همتی‌نژاد اظهار کرد: طی یکی دو روز گذشته با حضور نماینده دادستان و اعضای کمیته نظارت کهگیلویه، از تعدادی از واحدهای نانوایی در سطح این شهرستان بازدید و بازرسی به عمل آمد. وی افزود: در جریان این بازرسی‌ها سه واحد نانوایی به دلیل تخلفات مختلف از جمله رعایت نکردن مسائل بهداشتی، گران‌فروشی و کم‌فروشی شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمپ شدند. رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با اشاره به تشدید نظارت‌ها در شرایط فعلی گفت: در این ایام که دشمنان تلاش دارند با ایجاد فشارهای اقتصادی سفره مردم را هدف قرار دهند، انتظار می‌رود صنوف مختلف بیش از پیش در کنار مردم باشند و از هرگونه تخلف خودداری کنند. وی تصریح کرد: برخورد با متخلفان در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی به صورت جدی ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد عده‌ای با سوءاستفاده از شرایط، حقوق مردم را تضییع کنند. همتی نژاد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه عرضه نان و کالاهای اساسی، مراتب را به دستگاه‌های نظارتی اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود..

.


بازنشر از : مهر

نانوایی

واحد صنفی متخلف

دهدشت

خبرهای مرتبط با