1404\09\25 08:10:09
میرجلیلی- واژگونی خودرو در اردکان ۵ مصدوم برجای گذاشت
یزد_ رئیس اورژانس استان یزد گفت: بر اثر واژگونی یک خودروی سمند روبه روی جاده پادگان ولیعصر اردکان، پنج نفر مصدوم شدند و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدجواد میرجلیلی صبح سهشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یک حادثه واژگونی خودرو ساعت ۲:۴۱ بامداد روز سهشنبه، ۲۵ آذرماه ۱۴۰۴، روبهروی جاده پادگان ولیعصر اردکان رخ داد.
وی افزود: پنج نفر در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در این حادثه مصدوم شدند. رئیس اورژانس استان یزد ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط تیمهای امدادی اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.. .
بازنشر از : مهر
سانحه تصادف
واژگونی خودرو
تصادفات رانندگی
خبرهای مرتبط با