1404\12\16 17:58:04
نحوه فعالیت ادارات خوزستان اصلاح شد- بازگشایی با ۳۰ درصد کارکنان
اهواز- ادارات خوزستان با ۳۰ درصد کارکنان از روز یکشنبه هفته جاری فعالیت خود را آغاز میکنند.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس دستور سید محمدرضا موالیزاده استاندار خوزستان، فعالیت ادارات این استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور ۳۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد. دستگاههای ضروری و خدماتی همچون آتشنشانی، اورژانس، بیمارستانها و ...
از شمول این تصمیم مستثنی هستند. ساعت اداری تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ تا ۱۴ و برای روزهای پس از لیالی قدر ساعت شروع فعالیت ادارات از ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است.. .
بازنشر از : مهر
خوزستان
استانداری خوزستان
ادارات دولتی
خبرهای مرتبط با