1404\12\03 17:57:06
هشدار سطح نارنجی در استان بوشهر صادر شد
بوشهر-مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: هشدار سطح نارنجی در استان بوشهر صادر شد.
تبلیغات
پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر از صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بر این اساس نسبت به افزایش ارتفاع موج و وزش باد شدید طی روزهای آینده هشدار داده میشود. وی با اشاره به افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس بیان کرد: این وضعیت باعث اختلال در ترددهای دریایی، به ویژه شناورهای سبک و قایقهای صیادی و تفریحی میشود و خطر غرق شدن شناگران و شناورهای نیمهسنگین وجود دارد. مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: توصیه میشود که از هرگونه تردد دریایی غیرضروری خودداری شود، شنا در مناطق تحت تأثیر ممنوع و تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی اتخاذ شود..
.
بازنشر از : مهر
بوشهر
خلیجفارس
ادارهکل هواشناسی بوشهر
خبرهای مرتبط با