1405\02\04 20:54:04



همه دستگاه‌های اجرایی قزوین از شنبه با تمام ظرفیت فعالیت می‌کنند

قزوین- معاون توسعه، مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: از روز شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادهای دولتی استان با تمام ظرفیت در محل کار خود حاضر خواهند بود. 

تبلیغات

محمد میرزایی اظهار کرد: از روز شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادهای دولتی استان با تمام ظرفیت و به صورت ۱۰۰ درصدی د ر محل کار خود حاضر خواهند بود. وی با تأکید بر لزوم حضور کامل کارکنان در راستای تسریع در ارائه خدمات به مردم گفت: بر اساس تصمیم اتخاذشده، از ابتدای هفته آینده همه دستگاه‌های اجرایی استان موظفند با تمام ظرفیت نیروی انسانی در ساعات اداری مقرر فعالیت کنند. معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها مسئول نظارت بر اجرای دقیق این ابلاغ هستند و هدف اصلی از این تصمیم، ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، افزایش بهره‌وری و پاسخگویی مطلوب‌تر به مطالبات مردم است. میرزایی تأکید کرد: با حضور کامل کارکنان در محل کار، روند رسیدگی به امور مراجعان با سرعت و نظم بیشتری دنبال خواهد شد..

.


بازنشر از : مهر

ادارات دولتی

قزوین

محمد میرزایی

خبرهای مرتبط با