1404\12\17 11:53:05
هواشناسی- اسیدی بودن باران تهران هنوز قطعی نیست- بررسی ها ادامه دارد
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: دود پالایشگاه ری باید آنالیز شود تا مشخص شود سمی است یا سالم، تا تکمیل بررسیها از تردد غیرضروری خودداری کنید.
تبلیغات
حمیدرضا خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اهمیت بررسی دود بلند شده از پالایشگاه نفت ری که هدف حمله اسرائیل قرار گرفته، اظهار داشت: بررسیهای اولیه نشان میدهد دود ممکن است دوده باشد و باعث بارش باران اسیدی نشود، اما برای تعیین دقیق وضعیت سلامت آن، آنالیز تخصصی ضروری است. وی افزود: در حال حاضر نمیتوان به طور قطعی سمی بودن یا نبودن دود را تأیید کرد. مدیرکل هواشناسی استان تهران در پایان افزود: تا زمان تکمیل آزمایشها و نتایج بررسیها، توصیه میکنیم مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند..
.
بازنشر از : مهر
پالایشگاه نفت
شهرری
احتمال باران اسیدی
خبرهای مرتبط با